SERVICII DE CREARE ȘI ADMINISTRARE WEBSITE

Administrarea web este unul dintre aspectele esențiale ale oricărui site. Chiar dacă afacerea ta este la început de drum, este o afacere matură sau este doar o pagină de prezentare, un blog sau un alt conținut online pe care dorești să îl împărtășești cu ceilalți, o administrare corespunzătoare este cheia care va asigura site-ului tău succesul.

LA CE FOLOSEȘTE ADMINISTRAREA WEB ?

Atunci când investim în întreținerea unui site, automat vom avea ca rezultat o creștere în rândul vizitatorilor.

De modul în care se gestionează administrarea/mentenanța și securizarea web vor depinde în cele din urmă numărul de vizite și profilul vizitatorilor, pentru că, pe lângă informațiile prezente pe un site, clienții apreciază și cât de sigure sunt aceste site-uri.

CUM SE FACE ADMINISTRAREA WEB ?

  • Verificarea funcționalității site-ului;
  • Verificarea funcționalității link-urilor și a formularelor;
  • Actualizarea sau modificarea paginilor web (texte, imagini etc.);
  • Introducerea de noi articole/servicii/produse/oferte/promoții/vouchere;
  • Prelucrarea imaginilor;
  • Modificarea design-ului site-ului în funcție de noile necesități;
  • Configurarea conturilor de e-mail și administrarea bazelor de date existente;
  • Monitorizarea permanentă a site-ului;
  • Monitorizarea pagerank-ului și a rezultatelor în motoarele de căutare;
  • Optimizarea vitezei de încărcare a paginilor web;
  • Editarea și trimiterea lunară a statisticilor;
  • Actualizare software a site-ului, plugin-uri și patch-uri, instrumente pentru webmasteri Google Analytics.

În plus: Administrarea poate să cuprindă și următoarele:

  • Actualizări de conținut, creare pagini noi sau editare a paginilor existente, adăugare sau modificare bannere imagini, promoții, oferte…;
  • Optimizări grafice și de cod pentru viteză și performanță;
  • Rezolvări ale erorilor, bug-urilor de sistem, configurări/setări de performanță;
  • Analiza traficului, consultanță web;
  • Administrare de servicii de e-mail/webmail;
  • Actualizarea site-ului cu noile oferte/servicii/produse…;
  • Modificarea designului web în funcție de noile necesități;
  • Administrarea bazelor de date;
  • Îmbunătățirea și menținerea funcționalității site-ului;
  • Instalare aplicații/module software;
  • Instalare/consultanță scripturi free sau plătite pe web site, magazin online;
  • Configurare, moderare, întreținere și supravegherea de forum-uri și blog-uri;
  • Mailing list/Management baze de date clienți/abonați;
  • Realizare newsletter, gestionare clienți, monitorizare, trimitere, statistici;

InfoAD IT Sălaj vă supune atenției următoarea ofertă pentru administrarea de website-uri, în 3 variante pentru pachete de administrare care sunt calculate în funcție de numărul de ore lunare dedicate website-ului și de operațiunile efectuate pentru acesta. Perioada minimă de contract este de 6 luni.

  • Pachet – STANDARD

Include întreținere, administrare, mentenanță și update website – Cost lunar:  100 LEI/lună

  • Pachet – BUSINESS

Include întreținere, administrare, mentenanță website, optimizare pentru a vă menține poziția în motoarele de căutare (Google, Yahoo, etc.), crearea/administrarea de adrese de mail pe domeniul clientului, update website, modificare/adăugare informații la cerere și editarea unui raport statistic trimestrial – timp dedicat – 5 ore/lună – Cost lunar: 250 LEI/lună

  • Pachet – PERSONALIZAT

Include un număr de ore stabilit de comun acord cu Beneficiarul contractului, prețul fiind calculat în funcție de numărul de ore.

Realizare website-uri de prezentare – 1500 lei

Realizare magazine online – 3000 lei 

Menționăm că prețurile de mai sus exclud T.V.A.

Avem cont și în catalogul S.E.A.P. – InfoAD IT Salaj

Denumire: [6201] Servicii IT 
CPV: 72000000-5 – Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)

Tarif orar: 75 lei/oră